Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach informuje, że pracodawca:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
w Myślenicach
ogłasza nabór na wolne stanowisko:
Starszy specjalista do spraw: kwatermistrzowsko-technicznych w Sekcji ds. kwatermistrzowsko-technicznych
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy - osoba na tym stanowisku:
- na bieżąco dokonuje zaopatrzenia Komendy w materiały pędne, artykuły, środki i urządzenia techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji ustawowych zadań administracyjnych i ratowniczych;
- współuczestniczy w przygotowaniu i przeprowadzaniu czynności proceduralnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych;
- ewidencjonuje majątek Komendy wg obowiązujących przepisów – znakowanie majątku;
- współuczestniczy w prowadzaniu gospodarki transportowej Komendy, w tym dokumentacji technicznej;
- prowadzi pojazdy służbowe, w ramach posiadanej kategorii prawa jazdy;
- przestrzega przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz prowadzi akta spraw według jednolitego rzeczowego wykazu akt;
- współdziała w nadzorowaniu i analizowaniu poprawności sporządzania przez komórki organizacyjne Komendy dokumentacji eksploatacyjnej związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliwa, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
- współdziała w prowadzeniu obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników i emerytów;
- współdziała w realizowaniu spraw związanych z dofinansowaniem zadań jednostek OSP powiatu myślenickiego.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
- Wykształcenie: wyższe techniczne (I lub II stopnia - tytuł magister inżynier lub inżynier);
- prawo jazdy kat. B;
- bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- dobra znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, KPA, ochrony przeciwpożarowej, zamówień publicznych i gospodarki majątkowej;
- dobra znajomość prawa budowlanego i procesu inwestycyjnego;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe - dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy administracyjno-biurowej w administracji publicznej;
- przeszkolenie z prawa zamówień publicznych (studia podyplomowe lub szkolenie specjalistyczne);
- dyspozycyjność, komunikatywność i samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, terminowość i dokładność;
- umiejętność pracy w zespole, rzetelność i sumienność;
- znajomość pragmatyki pracy administracyjno-biurowej;
- znajomość oprogramowania w zakresie ewidencji rzeczowych składników majątku;
- umiejętność przygotowywania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa;
- umiejętność sporządzania umów o charakterze cywilno-prawnym.
Warunki pracy:
- praca biurowo-administracyjna;
- praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
- praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym;
- praca na drugim piętrze, brak windy;
- prowadzenie pojazdów służbowych kat. B;
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka.
Dodatkowe benefity:
- dopłata do biletów na imprezy kulturalne;
- miejsce parkingowe na terenie urzędu;
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
Dokumenty niezbędne - twoja aplikacja musi zawierać:
- CV i list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty dodatkowe – dołącz, jeśli posiadasz:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów;
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie przeszkolenia z prawa zamówień publicznych.
Sposoby składania dokumentów aplikacyjnych:
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 155082"
na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach
ul. Przemysłowa 9, 32-400 Myślenice
sekretariat, I piętro, od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30
Kontakt telefoniczny: 47 83 17 051; Kadry 47 83 17 000 Sekretariat.
Dokumenty należy złożyć do: 25.08.2025
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Szczegółowe informacje o sposobie aplikacji na zgłoszone stanowisko pracy pod adresem:
https://www.gov.pl/web/kppsp-myslenice/ogloszenie-o-naborze-nr-155082