PILNIE ZATRUDNIĘ - OFERTY PRACY:Starszy specjalista do spraw: kwatermistrzowsko-technicznych w Sekcji ds. kwatermistrzowsko-technicznych

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach informuje, że pracodawca:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
w Myślenicach

ogłasza nabór na wolne stanowisko:

Starszy specjalista do spraw: kwatermistrzowsko-technicznych w Sekcji ds. kwatermistrzowsko-technicznych

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy - osoba na tym stanowisku:

  • na bieżąco dokonuje zaopatrzenia Komendy w materiały pędne, artykuły, środki i urządzenia techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji ustawowych zadań administracyjnych i ratowniczych;
  • współuczestniczy w przygotowaniu i przeprowadzaniu czynności proceduralnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych;
  • ewidencjonuje majątek Komendy wg obowiązujących przepisów – znakowanie majątku;
  • współuczestniczy w prowadzaniu gospodarki transportowej Komendy, w tym dokumentacji technicznej;
  • prowadzi pojazdy służbowe, w ramach posiadanej kategorii prawa jazdy;
  • przestrzega przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz prowadzi akta spraw według jednolitego rzeczowego wykazu akt;
  • współdziała w nadzorowaniu i analizowaniu poprawności sporządzania przez komórki organizacyjne Komendy dokumentacji eksploatacyjnej związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliwa, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
  • współdziała w prowadzeniu obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników i emerytów;
  • współdziała w realizowaniu spraw związanych z dofinansowaniem zadań jednostek OSP powiatu myślenickiego.

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:

  • Wykształcenie: wyższe techniczne (I lub II stopnia - tytuł magister inżynier lub inżynier);
  • prawo jazdy kat. B;
  • bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • dobra znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, KPA, ochrony przeciwpożarowej, zamówień publicznych i gospodarki majątkowej;
  • dobra znajomość prawa budowlanego i procesu inwestycyjnego;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • korzystanie z pełni praw publicznych;
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe - dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy administracyjno-biurowej w administracji publicznej;
  • przeszkolenie z prawa zamówień publicznych (studia podyplomowe lub szkolenie specjalistyczne);
  • dyspozycyjność, komunikatywność i samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, terminowość i dokładność;
  • umiejętność pracy w zespole, rzetelność i sumienność;
  • znajomość pragmatyki pracy administracyjno-biurowej;
  • znajomość oprogramowania w zakresie ewidencji rzeczowych składników majątku;
  • umiejętność przygotowywania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa;
  • umiejętność sporządzania umów o charakterze cywilno-prawnym.

Warunki pracy:

  • praca biurowo-administracyjna;
  • praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku;
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
  • praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym;
  • praca na drugim piętrze, brak windy;
  • prowadzenie pojazdów służbowych kat. B;
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka.

Dodatkowe benefity:

  • dopłata do biletów na imprezy kulturalne;
  • miejsce parkingowe na terenie urzędu;
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników.

Dokumenty niezbędne - twoja aplikacja musi zawierać:

  • CV i list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później;
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty dodatkowe – dołącz, jeśli posiadasz:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów;
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy;
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów;
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie przeszkolenia z prawa zamówień publicznych.

Sposoby składania dokumentów aplikacyjnych:

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 155082"

na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach

ul. Przemysłowa 9, 32-400 Myślenice

sekretariat, I piętro, od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30

Kontakt telefoniczny: 47 83 17 051; Kadry 47 83 17 000 Sekretariat.

Dokumenty należy złożyć do: 25.08.2025

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

Szczegółowe informacje o sposobie aplikacji na zgłoszone stanowisko pracy pod adresem:

https://www.gov.pl/web/kppsp-myslenice/ogloszenie-o-naborze-nr-155082

 

Informacje o publikacji dokumentu