Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach informuje, że pracodawca:
Polskie Centrum Certyfikacji i Badań Jakości Sp. z O.O.
ogłasza nabór na wolne stanowisko:
Pracownik biurowy – pracownik biurowy ds. wsparcia sprzedaży.
Praca realizowana zdalnie na terenie powiatu myślenickiego.
Liczba miejsc pracy – 2.
Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia.
Wynagrodzenie brutto: 31PLN/h.
Praca w godz. 8-21.
Data zatrudnienia: 01.09.2025.
Ogólny zakres obowiązków:
Praca zdalna polegająca na umawianiu spotkań z danego powiatu, wysyłanie ofert sprzedażowych z branży fotowoltaiki, pomp ciepła oraz ich certyfikacji. Praca z klientami z danego powiatu.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Office (warunek konieczny),
- komputer z dostępem do internetu.
Mile widziany status ucznia/studenta zaocznego, ale nie jest to warunek konieczny.
W celu aplikowania na stanowisko wymagane wysłanie CV na adres mailowy:
kariera@pccibj.pl z nazwą miasta w tytule.
Bez tego aplikacja nie będzie rozpatrywana.
Dane osoby wskazanej przez pracodawcę do kontaktu z kandydatami:
Weronika Seroka
Tel: 22 602 26 65
Email: kariera@pccibj.pl
Dane pracodawcy:
Polskie Centrum Certyfikacji i Badań Jakości Sp. z O.O.
Adres: 02-001 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 85/12
Tel: 22 602 26 65
NIP: 7011006719