DYNAFLEET Sp. z o.o.
Poszukuje pracowników na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta
Opis
Kim jesteśmy?
Compet jest częścią grupy Dynamica, DynaFleet i Dynacars. Głównym celem działań Compet jest zadowolenie Klientów w trakcie likwidacji szkód komunikacyjnych, które odbywają się w serwisach blacharsko-lakierniczych współpracujących z Compet na terenie całego kraju.
Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i ogromnym doświadczeniem w branży motoryzacyjnej, którzy pracują jako specjaliści ds. obsługi klienta, specjaliści ds. likwidacji szkód komunikacyjnych, a także specjaliści ds. technicznych.
Działalność prowadzimy w Myślenicach na ul. Drogowców oraz częściowo w Jaworniku (salon Seat Dynamica)
Kogo szukamy?
Specjalisty ds. obsługi klienta
Osób charakteryzujących się:
- zaangażowaniem i wysoką kulturą osobistą,
- komunikatywnością,
- umiejętnością efektywnej organizacji własnej pracy,
- komunikatywną znajomością języka angielskiego,
- umiejętnością pracy w zespole,
- dyspozycyjnością.
- umowa o pracę,
- cykl wdrożeń i szkoleń produktowych,
- szerokie możliwości rozwoju,
- szkolenia rozwojowe,
- możliwość poznania branży motoryzacyjnej od środka,
- karta benefit,
- paczki świąteczne,
- imprezy integracyjne,
- przyjazną atmosferę w pracy i dobrą kawę.
- obsługa klienta przez telefon (odbieranie telefonów od klientów),
- rejestracja zleceń w systemie,
- monitorowanie prawidłowego przebiegu umawiania klienta do serwisu,
- wsparcie działu technicznego w kontakcie z klientem,
- dbanie o dobry wizerunek firmy,
- drobne prace administracyjne.
Adres email: l.marondel@dynafleet.pl
Aby wziąć udział w procesie rekrutacji bardzo prosimy o zawarcie w CV następujących klauzul w zależności od dobrowolnej decyzji:
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV oraz innych dokumentach rekrutacyjnych przez DynaFleet Sp. z o.o., Jawornik 525, 32-400 Myślenice, w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. obsługi Klienta z moim udziałem.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV oraz innych dokumentach rekrutacyjnych przez DynaFleet Sp. z o.o., Jawornik 525, 32-400 Myślenice, w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. obsługi Klienta z moim udziałem oraz w innych rekrutacjach w przyszłości.