Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach informuje, że:
Komendant Powiatowy Policji
Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
„technik ds. administracyjno-biurowych"
w Zespole ds. Łączności i Informatyki Wydziału Wspomagającego.
Miejsce wykonywania pracy i składania dokumentów aplikacyjnych:
Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
32-400 Myślenice, Jagiellońska 1
Termin składania dokumentów aplikacyjnych: 24.10.2023.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie gospodarki mandatowej;
- dokonywanie rejestracji w KSIP informacji przekazanych przez Główny Inspektorat Transportu Drogowego w zakresie sprawców wykroczeń drogowych;
- obsługa sekretarska Posterunku Policji w Sułkowicach;
- przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, przepisów p.poż. i BHP.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie: średnie;
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 0,5 roku doświadczenia w pracy biurowej;
- komunikatywność;
- dobra organizacja pracy;
- umiejętność obsługi pakietu aplikacji biurowych;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Pełne informacje o: wymaganiach dodatkowych związanych ze stanowiskiem pracy, dokumentach i oświadczeniach niezbędnych do procesu rekrutacji, warunkach pracy, metodzie i technikach naboru, wysokości wynagrodzenia dostępne w załączonym poniżej ogłoszeniu Komendanta Powiatowego Policji Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach:
PILNIE ZATRUDNIĘ - OFERTA PRACY: „technik ds. administracyjno-biurowych"
- Załączniki
- Ogłoszenie - technik_0001.pdf (pdf, 1405 KB)