Dyrektor PUP w Myślenicach ogłasza nabór nr 1/2021
na wolne stanowisko urzędnicze
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Myślenicach
ul. Drogowców 2, 32-400 Myślenice
NAZWA WOLNEGO STANOWISKA PRACY:
specjalista ds. finansowych i rozliczeń
LICZBA LUB WYMIAR ETATU: pełny etat
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
- Organizowanie i realizacja aktywnych form przeciwdziałaniu bezrobociu m.in.:
- weryfikacja i kompletowanie wniosków,
- przygotowywanie umów,
- weryfikacja dokumentacji i przygotowywanie wypłat/poleceń przelewu
- prowadzenie kontroli prawidłowości kwot wydatkowanych,
- sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym oraz formalno-rachunkowym,
- zabezpieczanie środków,
- nadzór nad prawidłową realizacja zawartych umów,
- w przypadku niewywiązania się z zawartej umowy windykacja należności.
- Organizowanie i realizacja usług w ramach Tarczy Antykryzysowej/Tarczy Branżowej m.in.:
- weryfikacja i kompletowanie wniosków,
- przygotowywanie umów,
- weryfikacja dokumentacji i przygotowywanie wypłat/poleceń przelewu
- prowadzenie kontroli prawidłowości kwot wydatkowanych,
- sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym oraz formalno-rachunkowym,
- zabezpieczanie środków,
- nadzór nad prawidłową realizacja zawartych umów,
- w przypadku niewywiązania się z zawartej umowy windykacja należności.
- Kontrola postępu rzeczowego i finansowego realizowanego wsparcia.
- Monitorowanie efektów realizowanych aktywnych form przeciwdziałaniu bezrobociu.
- Uzgadnianie kosztów i wydatków w ramach projektów.
- Prawidłowe kwalifikowanie wydatków w ramach projektów.
- Zarządzanie środkami finansowymi zgodnie z ustalonym planem finansowym w tym: planowanie wydatkowania środków, monitorowanie zaangażowania i zobowiązań.
- Dbałość o rytmiczne wykorzystanie środków z Funduszu Pracy, PFRON oraz innych środków finansowych pozyskanych w ramach uczestnictwa w programach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
- Miesięczne uzgadnianie kont ze stanowiskami księgowymi.
- Przygotowywanie informacji dla potrzeb statystki.
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu wykonującymi zadania w ramach realizowanych projektów.
- Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownictwo i Dyrekcje Urzędu.
O zatrudnienie może się ubiegać osoba, która:
- jest obywatelem polskim lub obywatelem Unii Europejskiej lub obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego, może być zatrudniona na stanowisku, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - cieszy się nieposzlakowaną opinią,
oraz posiada:
wykształcenie: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce; kierunek: ekonomiczne lub pokrewne.
doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenia w Publicznych Służbach Zatrudnienia
znajomość:
- Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2020 poz. 1409, z późn. zm.) oraz aktów normatywnych do tej ustawy,
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. 2021 poz. 305 z późn. zm.),
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- Kodeks Pracy
- Ustawa z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. 2020 poz. 1842 z późn. zm).
Więcej informacji w załączniku poniżej.