PILNIE ZATRUDNIĘ - OFERTA PRACY: Doradca klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach informuje, że:
TELUS Digital Gdańsk
poszukuje do pracy osób na stanowisko pracy:
Doradcy klienta dla PAYBACK na rynek niemiecki.
 
Poniżej treść oferty:
 
Oferujemy:
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Praca zdalna lub w biurze
- Bardzo dobre połączenie biura z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty Medicover Sport
- Dofinansowanie do okularów
- Dofinansowanie do kursów online (nauka języków obcych, hobby, samorozwój)
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
- Bonus pieniężny za polecenie osób do pracy
 
Twoje zadania:
- Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów
- Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail
- Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania
- Wprowadzanie danych klienta do systemu
- Pomaganie w podstawowych czynnościach takich jak: logowanie do konta klienta, zamawianie dodatkowych kart lub nagród

Twój profil:
- Satysfakcja z obsługi klienta oraz empatia przy opracowywaniu różnorodnych zapytań klienta
- Komunikatywność wraz z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego (C1)
- Bardzo dobra obsługa komputera i umiejętność multitaskingu
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
 
 
Aplikuj już teraz i zostań częścią naszego zespołu!
 
Nasz zespół Talent Acquisition, Kornelia Regenbrecht, z chęcią odpowie na Twoje pytania pod numerem telefonu: +48 58 882 2888.
Wyślij nam swoją aplikację za pośrednictwem strony:
https://jobs.telusdigital.com/pl_PL/careers/PipelineDetail/Doradca-klienta-dla-PAYBACK-z-j-zykiem-niemieckim/35666?source=TI+website
 
 
O nas: Doskonała obsługa klienta to nasza pasja - w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS Digital i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 70 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.
 

 

Informacje o publikacji dokumentu